Klantenservice

Service:

Heeft u vragen over onze producten neemt u dan contact met ons op. Dat kan telefonisch maar bij voorkeur per mail.

E-mail : uw mail wordt op werkdagen binnen 24 uur beantwoord.

info@enerohomeservices.nl

Telefonisch : maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Tel 0031 334691438

 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan EnerO Home Services B.V. door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

EnerO Home Services B.V.

Brief : Postbus 2787

3800 GJ Amersfoort

E-mail : uw mail wordt op werkdagen binnen 24 uur beantwoord.

info@enerohomeservices.nl

Telefonisch : maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar by EnerO bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).